نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

🌻 ‎نماز میں امام یا منفرد کو سورہ متعین کرکے پڑھنا مکروہ(تنزیہی) ہے🌻

*🌻 نماز میں امام یا منفرد کو سورہ متعین کرکے پڑھنا مکروہ(تنزیہی) ہے🌻*

*🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 386 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   
*سوال*❓کیا فرماتے ہیں علماء دین و مفتیان شرع متین اس مسئلہ کے بارے میں ہمارے امام صاحب اکثر مغرب کی نماز میں پہلی رکعت میں سورہ فیل دوسری میں سورہ ماعون پڑھتے ہیں اور عشاء میں سورہ بقر ایک رکوع پڑھتے ہیں دوسری رکعت میں کبھی سورہ کوثر یا پھر سورہ احد پڑھتے ہیں ۔ایک حضرت نے انکو کہا سورہ فیل کے بعد سورہ قریش یا پھر دو سورہ چھوڑ کر پڑھیں اور عشاء میں دوسری رکعت میں اتنی چھوٹی سورت نہ پڑھکر کوئی بڑی سورت یا تین بڑی آیت پڑھیں تو بہتر ہوگا مگر وہ یہی سب پڑھتے ہیں اب پوچھنا یہ ہے اس میں کوئی قباحت تو نہیں ۔بینوا وتوجروا ۔
*🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* مخدوم اشرف ... *کادوگاؤں۔کشنگنج بہار🔷*
*◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*

*وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته*
*الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*

⬅️ *صورت مستفسرہ* میں کوئی قباحت نہیں نماز ہوجائے گی 
*1️⃣ اگر امام* صاحب سورہ فیل کے بعد قصدا سورہ ماعون پڑھتے ہیں تو یہ ان کا فعل مکروہ ہے مگر نماز ہوجائے گی نیز ۔ امام یا منفرد نمازی کسی نماز میں پہلے سے ہی کوئی سورت مقررہ کرلے کہ فلاں سورت یا آیت ہی پڑھنا ہے تو امام و منفرد کا انتخاب سورت خاص مکروہ ہے۔ بلکہ کوئی سورت یا آیت کو پہلے سے خاص نہ کرے ۔ 
2️⃣ *امام صاحب* عشاء کی پہلی رکعت میں لمبی آیت پڑھتے اس سے مقتدی پہ گراں ہوتا ہے تو امام کو ایسا کرنا مکروہ ہے۔ اور امام کو مکروہ تنزیہی سے بھی بچنا چاہئے۔ امام کو مقتدی کا خیال کرنا اور اس تعلق سے رسول اللہ ﷺ کا بھی فرمان ہے کہ مقتدی کے حال کی رعایت کرتے ہوتے قرات کرو ۔ ۔ امام وہ عمل کرے جس سے مقتدی بھی خوش رہے۔
3️⃣ *امام و منفرد* قرآن مجید میں سے جہاں سے چاہے پڑھے ۔ 
جیسا کہ فرمان باری تبارک و تعالی ہے  
*{ فَاقْرَءُوْا مَا تَيَسَّرَ مِنَ الْقُرْاٰنِ}* قرآن سے جو میّسر آئے پڑھو۔
📓 *(پارہ ۲۹ سورہ مزمل آیت ۲۰)*
مگر نماز میں ترتیب سے پڑھے یہ واجب ہے ۔ 
نماز میں قرات کرنے کے تعلق سے 
💫 *سیدنا حضور اعلی حضرت محدث بریلوی علیہ الرحمہ فرماتے ہیں* 
فرضوں میں قصداً چھوٹی سورت بیچ میں چھوڑ دینا مکروہ ہے اور سہوا اصلا کراہت نہیں *(والیل والشمس)* سے پانچ آیت زائد ہے ایسی صورت میں کراہت نہیں
في الدرالمختار 
*يكره الفصل بسورة قصيرة اھ،* درمختار میں ہے کہ چھوٹی سورت کے ساتھ فاصلہ( چھوڑ دینا) مکروہ ہے اھ,  
في ردالمحتار 
📝 *" إما بسورة طويلة بحيث يلزم منه إطالة الركعة الثانية فلا يكره شرح المنية، الخ في الدر إطالة الثانية علي الأولى يكره تنزيها إجماعا ان بثلث آيات ان تقاربت طولا و قصرا وإلا اعتبر الحروف الكلمات واعتبر الحلبي فحش الطول لا عدد الآيات ، واستثني في البحر ما وردت به سنة واستظهر في النفل عدم الكراهة مطلقاً وان باقل لا يكره لانه صلي الله تعالى عليه وسلم وصلي بالمعوذتين ،"* ردالمحتار میں ہے کہ اگر وہ چھوڑی جانے والی سورت اتنی بڑی ہے کہ اس سے دوسری رکعت کا پہلی رکعت سے نہایت ہی طویل ہونا لازم آتا ہو تو پھر مکروہ نہیں 
*شرح المنیۃ الخ, درمختار* میں دوسری رکعت کو پہلی پر تین آیتوں کی مقدار لمبا کرنا بالاجماع مکروہ تنزیہی ہے اور دونوں رکعتوں کی آیتیں بڑی اور چھوٹی ہونے میں قریب قریب ہوں اگر آیتیں ایک سی نہ ہوں تو حروف اور کلمات کا اعتبار ہوگا, اور حلبی نے فحش طویل کا اعتبار کیا ہے نہ کہ آیتوں کے شمار کا'
*بحر الرائق میں*
" ان سورتوں کو مستثنیٰ کہا ہے جن کے متعلق حدیث وارد ہے( یعنی انکے پڑھنے میں کراہت نہیں) اور نفلوں میں مطلقاً ( یعنی اس کے متعلق حدیث وارد ہو یا نہ ہو) عدم کراہت کو ترجیح ہے اگر دوسری رکعت کی زیادتی تین آیت سے کم ہوتو مکروہ نہیں۔ کیونکہ سرکار دوعالم ﷺ نے معوذتین سے فجر کی نماز پڑھائی ہے, 
📚 *( فتاویٰ رضویہ ج 6 ص 333/ رضا فاؤنڈیشن لاہور،)*
4️⃣ *مقتدی کو چاہئے* کہ امام صاحب کی قدر بھی کریں وہ ہمارے پیشوا ہیں ۔ کسی بھی طرح کا رنج امام صاحب کو نہ دیں اگر امام صاحب میں کچھ کمی ہو تو ادب کے ساتھ اور سنجیدگی کو ملحوظ خاطر رکھتے ہوئے معمہ کا حل نکالا جائے ۔ اور امام صاحب پہ لازم ہے کہ ہر ممکنہ طور پہ مقتدی کا خیال رکھتے ہوئے مصلی امامت پہ قائم رہے اور جو خامی امام صاحب میں ہو دور کرے۔ ۔۔ 
:::::::::::::::::::::::::::::::::

*وﷲ ورسولہ اعلم بالصواب؛*

*✍🏼 کتـبــــہ: حـــضـــرت مـــولانا مـــحـــمــــد مـــعـــصـــوم رضـــا نـــــوری صـــاحـــب قـــبـــلــہ*
*( مـــنـــگلـــور کـــرناٹــک انـــڈیا )*
_*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*_⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+918052167976*
✅✅ *الجواب صحیح والمجیب نجیح عـــبـــد الــوهــاب رضـــوی اشـــرفـــی ۔۔*
*( گـــجـــرات )*
*︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗*
         🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
*︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘*
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
 *(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186* 
۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩
🌹 *5 ذی الحجہ1441ھ بروز پیر*
 *عیسوی جولائی.( 27/7/2020 )*🌹

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

🌻 ‎حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻

🌻 حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻 *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 491 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال:* کیا فرماتے علماء کرام و مفتیان شرع متین اس مسئلہ ذیل میں کہ، درود رضویہ میں ہے، صل الله على النبي ألامي و آله صل الله عليه و سلم صلوٰةً وّ سلاما عليك يا رسول الله صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم، جس میں لفظ امی کا کیا معنی ہوگا کچھ لوگ معاذ اللہ ان پڑھ کرتے ہے اس میں حضور اعلیٰ حضرت نے لفظ امی ہی کیوں استعمال کیا ؟ رہنمائی فرمائیں مہربانی ہوگی  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* پٹھان معین رضا خان ... *گجرات🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   بیشک ہمارے آقا حضور ﷺ "امی" ہیں اور اس میں کوئی عیب و نقصان نہیں بلکہ بے شمار معجزات میں سے ایک معجزہ آپ کا "امی" ہونا بھی ہے اور رب تبارک و تعالی نے قرآن مجید و فرقان حمید میں ایک جگہ نہیں بلکہ کٸی مقامات پر اپنے حبیب نبی کریم ﷺ کو امی کے خطاب سے...

🌻 ‎حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻

*🌻 حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻* *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 451 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* حضور والا رہنمائ فرمائیں کہ ھل اور  ہمزہ(الف) کے استعمال میں کیا فرق ہے یعنی ھل کہاں استعمال ہوگا  اور ہمزہ کہاں استعمال ہوگا  برائے کرم رہنمائی فرمائیں  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد اسمعیل اویسی ... *کادی پور سلطان پور یوپی انڈیا🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   ہمزہ اور ھل دونوں استفھام کے لیے آتے ہیں اور دونوں ابتداء کلام میں آتے ہیں دونوں جملہ اسمیہ پر بھی آتے ہیں اورجملہ فعلیہ پر بھی۔ لیکن دونوں کے درمیان چند طریقوں سے فرق بھی ہے 1️⃣ *ھل:* ایسے جملہ اسمیہ پر نہیں آتا جس کی خبر فعلیہ ہو اور ہمزہ کے لیے ایسی کوئی قید نہیں ہے لہذا *أَ زَیدٌ قَامَ* یا *أَقَامَ زَیدٌ* دونوں کہ سکتے ہیں اور *ھَل قَامَ زَیدٌ* تو کہ سکتے ہیں لیکن *ھَل...

🌻 ‎گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻

*🌻 گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻* *_________________(🖊)________________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 445 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* کیافرماتے ہیں علمائے اسلام اس مسئلہ کے بارے میں کہ؛ گاندھی کو مہاتما گاندھی بولنا ؟؟ بولنے والے پر حکم شرع کیا ہوگا دلیل کے ساتھ جواب عنایت فرمائیں....مہربانی ہوگی.......... *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* عثمان رضا ... *بلگام کرناٹک🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   گاندھی کو مہاتما کہکر بولنا جائز نہیں، صرف گاندھی جی کہا جائے۔  ✨ *امام اہلسنّت اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرّحمہ فرماتے ہیں کہ:* گاندھی خواہ کسی مشرک یا کافر یا بد مذہب کو مہاتما کہنا حرام اور سخت حرام ہے مہاتما کے معنی ہیں روح اعظم یہ وصف سیدنا جبریل امین علیہ الصلاة والسلام کا ہے مخالفان دین کی ایسی تعریف اللّٰہﷻ و رسولﷺ کو ایزا دینا ھے۔  📚 *( فتاوی رضویہ جلد٩ ص٢٨٥ )*        ...