*🌻 منبر شریف کے لئے کتنے زینے ہونا ضروری ہے؟🌻*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 443 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*
*سوال :* کیا فرماتے ہیں علمائے دین و مفتیان شرع متین اس مسئلہ میں کہ منبر میں کتنے زینے ہونے ہونا چاہیے منبر کتنا اونچا نیچا ہونا چاہیے منبر رسول صلی اللہ تعالی علیہ وسلم کے کتنے زینے تھے مکمل جواب وضاحت کے ساتھ عنایت فرمائیں آپ کی مہربانی ہوگی
*🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد فریاد رضا قادری ... *بریلی شریف🔷*
*◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته*
*الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *یہ بات* ذہن نشین رہے کہ منبر شریف کے لئے شرع نے سیڑھیوں کی تعداد مقرر نہیں کی ہے کہ اس کی گنتی پوری کرنا ضروری ہو جماعت کی کثرت کا خیال کر کےجتنی سیڑھیاں چاہیں بنائیں، منبر رسول ﷺ تین سیڑھیوں پر مشتمل تھا، جیسا کہ حدیث شریف میں ہے *"فعل ھذہ الثلث درجات ثم امر بھا رسول اللہ ﷺ فوضعت ھذالموضع"*
✨ *امام نوی علیہ الرحمہ* اس حدیث پاک کے تحت فرمایا ہے *"فیہ تصریح بان منبر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کان ثلث درجات"*
فتاوی رضویہ شریف میں ہے کہ
منبر خود رسول خدا ﷺ نے بنوایا اور اس پر خطبہ فرمایا منبر اقدس کے تین زینےتھے علاوہ اوپر کے تختے کے جن پر بیٹھتے تھے،
درمختار میں ہے کہ، *منبرہٗ صلی اللہ تعالی علیہ وسلم کان ثلث درج غیر المسماتہ بالمستراح* حضور صلی اللہ علیہ وسلم درج بالا پر خطبہ فرمایا کرتے تھے، حضرت سیدنا صدیق اکبر رضی اللہ تعالیٰ عنہٗ نے دوسرے پر پڑھا اور حضرت سیدنا عمر فاروق اعظم رضی اللہ تعالی عنہ نے تیسرے پر
اور جب حضرت ذوالنورین رضی اللہ تعالی عنہ کا زمانہ آیا پھر اول پر خطبہ فرمایا سبب پوچھا گیا تو آپ نے فرمایا، اگر دوسرے پر پڑھتا تو لوگ گمان کرتے تھے کہ میں حضرت ابوبکر صدیق (رضی اللہ تعالی عنہ) کا ہمسر ہوں اور تیسرے پر تو وہم ہوتا کہ حضرت عمرفاروق اعظم (رضی اللہ تعالی عنہ) کے برابر ہوں لہذا وہاں پڑھا جہاں یہ احتمال و متصور ہی نہیں اصل اول درجے پر قیام ہے، منبر کی بلندی سے اصل مقصود یہ ہے کہ سب حاضرین خطیب کو دیکھیں اور ان کی آواز سنی تین زینے میں بھی اگر پوری نہ ہو تو زینی زیادہ کرنے کا خود ہی اختیار ہے اور زیادتی طاق عدد میں ہو، اور یہ تصور کرنا کہ ہم فلاں سیڑھی پر کھڑے ہونگے تو کسی نہ کسی کی مخالفت توہین لازم آئے گی یہ غلط ہے یہاں مخالفت توہین کا کوئی تصور نہیں ہے بلکہ جہاں کھڑے ہوجائیں بلحاظ جماعت کثیرہ کے کسی نہ کسی کی سند پائی جائے گی
📚 *فتاوی رضویہ قدیم جلد سوم صفحہ نمبر 700*
📚 *ایسا ہی فتاوی امجدیہ جلد اول صفحہ 188 میں بھی ہے*
*وﷲ ورسولہ اعلم بالصواب؛*
*✍🏼 کتـبــــہ: فقط آل مـــصـــطـــفـــیٰ اویـــســی پــــیـــلـــی بـــھــیـــت شــریـــف یـــوپـــی خــادم الـــتـــدریـــس مـــدرســـه اســـلامـــیــه فـــیـــضـــان مــــصـــطـــفـــیٰ ( امـــروهــا )*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+916398772004*
*︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗*
🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
*︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘*
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
*(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186*
۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩
🌹 *15 صفر المظفر 1442ھ بروز ہفتہ*
تبصرے
ایک تبصرہ شائع کریں