نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

🌻 ‎ذی الجحہ کا چاند نظر آتے ہی جانور کے ذبح ہونے تک بال ناخن وغیرہ نہ کٹوانا مستحب ہے🌻

🌻 ذی الجحہ کا چاند نظر آتے ہی جانور کے ذبح ہونے تک بال ناخن وغیرہ نہ کٹوانا مستحب ہے🌻
*_________________(🖊)_______________*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 528 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*  
*سوال:* علماء کرام کیا فرما تے ہیں کہ، بقرہ عید کا چاند نظر آنے کے بعد کوئی بال یہ پھر ناخن وغیرہ نہیں کاٹ سکتے 
علماء کرام سے گزارش ہے کہ اس مسئلہ کا جواب دلیل کے ساتھ دیکر شکریہ کا موقع عنایت فرمائیں مہربانی ہوگی 
*🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* حافظ مصباح ا لقادری ... *جھارکھنڈوی🔷*
*◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*

*وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته*
*الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*  

⬅️ *جی ہاں* یہ مستحب ہے، یعنی وہ حضرات جو قربانی کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ان کو چاہئے جب ذی الحجہ کا چاند نظر آئے تو اس وقت سے لے کر کے قربانی ہو جانے تک اپنا جسم کا کوئی بال و ناخن وغیرہ نہ کاٹیں، جیسا کہ حدیث شریف میں ہے۔۔ "عن ابن اکیمة اللیثی قال سمعت سعیدبن المسیّب یقول سمعت ام سلمة زوج النبی ﷺ تقول قال رسول اللہﷺ مَنْ كَانَ لَهُ ذِبْحٌ يَذْبَحُهُ فَإِذَا أُهِلَّ هِلَالُ ذِي الْحِجَّةِ، فَلَا يَأْخُذَنَّ مِنْ شَعْرِهِ، وَلَا مِنْ أَظْفَارِهِ شَيْئًا حَتَّى يُضَحِّيَ" ابن اکیمہ اللیثی سے روایت ہے انہوں نے کہا میں نے سنا سعید بن مسیب سے وہ کہتے ہیں میں نے سنا نبی کریم ﷺ کی زوجہ مبارکہ حضرت ام سلمہ سے وہ کہتی ہیں کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا تم میں جو شخص جانور کو ذبح کرے یعنی قربانی کرے وہ جب ذی الحجہ کا چاند دیکھے تو اپنے بال اور ناخن وغیرہ نہ کٹاۓ یہاں قربانی ہو جاۓ یعنی قربانی ہوجانے تک بال ناخن نہ کٹوائے
📚 *( الصحیح المسلم ،جلدثانی ، صفحہ ١٦٠، مجلس برکات مبارکپور )*
👈🏻 *تنبیہ ۔۔۔۔* ناخن  و بال وغیرہ  چالیس دن سے زیادہ چھوڑنے کی اجازت نہیں پس اگر چالیسواں دن ان ایام ذی الحجہ میں پڑ جائے تو کاٹنا لازم و ضروری ہوگا، مثلا ذی الحجہ کے چاند نظر آنے سے ٣٥ دن  پہلے ہی سے  ناخن و بال نہیں کاٹے ہیں تو ذی الحجہ کی پانچویں تاریخ کو بال ناخن کاٹنا ضروری ہوگا، حدیث شریف میں ہے۔۔۔۔۔ "عَن اَنَسٍ اِبنِ مَالِکٍ قَالَ قَالَ اَنَسٍ وُقِّتَ لنا في قَصِّ الشَّارِبِ، وتَقْلِيمِ الأظْفارِ، ونَتْفِ الإبِطِ، وحَلْقِ العانَةِ، أنْ لا نَتْرُكَ أكْثَرَ مِن أرْبَعِينَ لَيْلَةً" حضرت انس بن مالک سے روایت ہے انہوں نے کہا کہ حضرت انس کہتے ہیں کہ مونچھیں اور ناخن ترشوانے اور بغل کے بال اکھاڑنے اور ناف کے نیچے کے بال مونڈنے میں ہمارے لیے یہ وقت مقرر کیا گیا ہے کہ ہم چالیس دن سے زیادہ نہ چھوڑیں 
📚 *( المرجع السابق ، جلد اول ، باب خصال الفطرة ، صفحہ١٢٩ )* 

       *❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️* 
*_________________(🖊)________________*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*حضرت قاری و مولانا عبیداللہ حنفی رضوی بریلوی صاحب قبلہ خادم التدریس  مدرسہ دارارقم محمدیہ میرگنج ضلع*
*( بریلی شریف یوپی )*
*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+919568246389*
*︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗*
         🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
*︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘*
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
 *(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186* 
۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩
🌹 *٢٤ ذی القعدہ ۲٤٤١؁ ھ بروز پیر* 
 *عیسوی جولائی.( 5/7/2021 )*🌹.

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

🌻 ‎حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻

🌻 حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻 *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 491 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال:* کیا فرماتے علماء کرام و مفتیان شرع متین اس مسئلہ ذیل میں کہ، درود رضویہ میں ہے، صل الله على النبي ألامي و آله صل الله عليه و سلم صلوٰةً وّ سلاما عليك يا رسول الله صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم، جس میں لفظ امی کا کیا معنی ہوگا کچھ لوگ معاذ اللہ ان پڑھ کرتے ہے اس میں حضور اعلیٰ حضرت نے لفظ امی ہی کیوں استعمال کیا ؟ رہنمائی فرمائیں مہربانی ہوگی  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* پٹھان معین رضا خان ... *گجرات🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   بیشک ہمارے آقا حضور ﷺ "امی" ہیں اور اس میں کوئی عیب و نقصان نہیں بلکہ بے شمار معجزات میں سے ایک معجزہ آپ کا "امی" ہونا بھی ہے اور رب تبارک و تعالی نے قرآن مجید و فرقان حمید میں ایک جگہ نہیں بلکہ کٸی مقامات پر اپنے حبیب نبی کریم ﷺ کو امی کے خطاب سے...

🌻 ‎حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻

*🌻 حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻* *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 451 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* حضور والا رہنمائ فرمائیں کہ ھل اور  ہمزہ(الف) کے استعمال میں کیا فرق ہے یعنی ھل کہاں استعمال ہوگا  اور ہمزہ کہاں استعمال ہوگا  برائے کرم رہنمائی فرمائیں  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد اسمعیل اویسی ... *کادی پور سلطان پور یوپی انڈیا🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   ہمزہ اور ھل دونوں استفھام کے لیے آتے ہیں اور دونوں ابتداء کلام میں آتے ہیں دونوں جملہ اسمیہ پر بھی آتے ہیں اورجملہ فعلیہ پر بھی۔ لیکن دونوں کے درمیان چند طریقوں سے فرق بھی ہے 1️⃣ *ھل:* ایسے جملہ اسمیہ پر نہیں آتا جس کی خبر فعلیہ ہو اور ہمزہ کے لیے ایسی کوئی قید نہیں ہے لہذا *أَ زَیدٌ قَامَ* یا *أَقَامَ زَیدٌ* دونوں کہ سکتے ہیں اور *ھَل قَامَ زَیدٌ* تو کہ سکتے ہیں لیکن *ھَل...

🌻 ‎گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻

*🌻 گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻* *_________________(🖊)________________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 445 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* کیافرماتے ہیں علمائے اسلام اس مسئلہ کے بارے میں کہ؛ گاندھی کو مہاتما گاندھی بولنا ؟؟ بولنے والے پر حکم شرع کیا ہوگا دلیل کے ساتھ جواب عنایت فرمائیں....مہربانی ہوگی.......... *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* عثمان رضا ... *بلگام کرناٹک🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   گاندھی کو مہاتما کہکر بولنا جائز نہیں، صرف گاندھی جی کہا جائے۔  ✨ *امام اہلسنّت اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرّحمہ فرماتے ہیں کہ:* گاندھی خواہ کسی مشرک یا کافر یا بد مذہب کو مہاتما کہنا حرام اور سخت حرام ہے مہاتما کے معنی ہیں روح اعظم یہ وصف سیدنا جبریل امین علیہ الصلاة والسلام کا ہے مخالفان دین کی ایسی تعریف اللّٰہﷻ و رسولﷺ کو ایزا دینا ھے۔  📚 *( فتاوی رضویہ جلد٩ ص٢٨٥ )*        ...