نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

🌻 جا میں نے تمکو چھوڑ دیا کہنے سے طلاق کا حكم🌻

🌻 جا میں نے تمکو چھوڑ دیا  کہنے سے طلاق کا حكم🌻
*---------------(🖊)---------------*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 623 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃﷲ وبرکاتہ* 
*سوال:* کیا فرماتے ھیں علمائے کرام ومفتیان و مفتیان عظام مسئلہ ذیل میں کہ خالد نے اپنی بیوی زاہدہ سے جھگڑے کے دوران زاہدہ نے کہا کہ اس قدر شدید آپ مجھے گالیاں دے رہے ہیں اس سے بہتر ہے کہ آپ مجھے چھوڑ ہی دیتے تو اچھا ہوتا تو خالد نے کہا کہ جاؤ تم کو چھوڑ دیا تم عیش کر و یہ جملہ تین مرتبہ تین دن کہا لہذا قرآن وحدیث کی روشنی میں اس کا جواب عنایت فرما کر شکریہ کا موقع عنایت فرمائیں مہربانی ہوگی 
 *🔍الـمـسـتفتی؛ محمد پرویز عالم نوری" مدرسہ رضاء مصطفٰی ممبرا پنویل🔎*
    *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*🔅وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته🔅*
*الجوابـــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *میں نے* تجھے چھوڑ دیا، یہ الفاظ صریح ہے۔ اور اس میں وقوع طلاق کے لئے نیت کا اعتبار بھی ضروری نہیں ، لہٰذا صورت مسئولہ میں مذکورہ الفاظ تین دفعہ کہنے پر طلاق مغلظہ واقع ہوگئی، اب خالد کی بیوی خالد پر بنا حلالہ کے حلال نہ ہوگی
💫 *حضور اعلیٰ حضرت امام احمد رضا خان محقق بریلوی علیہ الرحمۃ والرضوان* نے اسی طرح کے ایک سوال کے جواب میں جواباً تحریر فرمایا کہ طلاق مغلظہ واقع ہوگئیں۔ 
📚 *( فتاوی رضویہ شریف جلد ازدہم (۱۲)  صفحہ (۱۷۰) مکتبہ رضا فاؤنڈیشن لاہورب)* 
✨ *اور حضور صدر الشریعہ بدر الطریقہ حضرت علامہ مفتی محمد امجد علی اعظمی علیہ الرحمۃ والرضوان* تحریر فرماتے ہیں کہ۔اردو میں یہ لفظ کہ میں نے تجھے چھوڑا صریح ہے اس سے ایک رجعی ہوگی کچھ نیت ہو یا نہ ہو۔۔ 
📚 *( بہار شریعت جلد ہشتم (۸) صریح کا بیان صفحہ (۱۱۷) المکتبۃ المدینہ دعوت اسلامی )* 
اب شرعی طور پر جب تین طلاقیں ہوگئیں اگرچہ یہ طلاقیں کسی سبب ہو بہر صورت عورت مرد پر حرام ہوگئی، اب بغیر حلالہ کے رجوع کی کوئی صورت نہیں۔ اللہ تبارک و تعالیٰ ارشاد فرماتا ہے : *"فَان طَلَّقَهَا فَلَا تَحِلُّ لَهُ مِنْ بَعْدُ حَتَّى تَنْكِحَ زَوْجًا غيرة"* ترجمہ کنزالایمان : پھر اگر تیسری طلاق اسے دی ، تو اب وہ عورت اسے حلال نہ ہوگی جب تک دوسرے خاوند کے پاس نہ رہے۔ 
📓 *(پارہ (۲) ، سورة البقره، آیت (۲۳۰)*
حلالہ شرعیہ کی صورت یہ ہے کہ طلاق کی عدت پوری ہوجانے کے بعد وہ عورت کسی اور سے نکاح صحیح کرے اور دوسرے شوہر سے بعد از صحبت طلاق ہوجائے یا دوسرا شوہر فوت ہوجائے ، تو عورت عدت گزار کر پہلے شوہر سے نکاح کرسکتی  ہے۔ قرآن پاک میں ہے *"لِمُوْنَ (۲۲۹) فَإِنْ طَلَّقَهَا فَلَا تَحِلُّ لَهُ مِنْ بَعْدُ حَتَّى تَنْكِحَ زَوْجًا غَيْرَةً فَإِنْ طَلَّقَهَا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَنْ يتَرَاجَعَا"* ترجمہ کنزالایمان : پھر اگر تیسری طلاق اسے دی ، تو اب وہ عورت اسے حلال نہ ہوگی،جب تک دوسرے خاوند کے پاس نہ رہے پھر وہ دوسرا اگر اسے طلاق دے دے تو اُن دونوں پر گناہ نہیں کہ پھر آپس میں مِل جائیں۔ 
📓 *پارہ (۲) سورۃ البقرۃ،آیت (۲۳۰)*
ذہن نشین رہے کہ طلاق کہ مسئلہ طلاق میں علمائے کرام کی یہی کوشش ہوتی ہے کہ کسی شرعی طریقہ سے میاں بیوی کا گھر بچ جائے، لیکن جب بچنے کی کوئی صورت نہ ہو ، تو عالم ایسا نہیں کر سکتا کہ بغیر شرعی دلیل کے میاں بیوی کی صلح کروا دے، لہٰذا تین طلاقیں دینے کے بعد علماء سے بدظن نہ ہوں ،کہ یہ بچنے کی کوئی صورت نہیں نکالتے۔ علماء کی ذمہ داری شرعی حکم بیان کرنا ہے نہ کہ کسی کا گھر بچانے کی خاطر اپنی اور اسکی آخرت خراب کرنا، حدیث مبارکہ ہے: *"من أسوأ الناس منزلة من أذهب آخرته بدنيا غيره"* ترجمہ: یعنی، لوگوں میں سب سے بڑا بدبخت وہ شخص ہے ، جو غیر کی دنیا کے لیے اپنی آخرت خراب کرے
📚 *( شعب الایمان ، باب فی اخلاص العمل الجزء الخامس(۵)، صفحہ (۳۵۸)، المكتبة دار الکتب العلمیہ بیروت لبنان )*
        *❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️* 
*---------------(🖊)---------------*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*محمد ارباز عالم نظامى تركپٹى كورىاں كشى نگر ىوپى الهند : مقىم حال بريده القصىم سعودي عربية*
_*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*_⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+916393808003* 
~︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗~
         🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
~︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘~
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
 *(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186*
*۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩*
*🌹 ٥ _ جمادی الثانی ٤٤٤١؁ھ بروز جمعرات*
 *عیسوی دسمبر/29/12/2022 )*🌹

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

🌻 ‎حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻

🌻 حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻 *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 491 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال:* کیا فرماتے علماء کرام و مفتیان شرع متین اس مسئلہ ذیل میں کہ، درود رضویہ میں ہے، صل الله على النبي ألامي و آله صل الله عليه و سلم صلوٰةً وّ سلاما عليك يا رسول الله صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم، جس میں لفظ امی کا کیا معنی ہوگا کچھ لوگ معاذ اللہ ان پڑھ کرتے ہے اس میں حضور اعلیٰ حضرت نے لفظ امی ہی کیوں استعمال کیا ؟ رہنمائی فرمائیں مہربانی ہوگی  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* پٹھان معین رضا خان ... *گجرات🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   بیشک ہمارے آقا حضور ﷺ "امی" ہیں اور اس میں کوئی عیب و نقصان نہیں بلکہ بے شمار معجزات میں سے ایک معجزہ آپ کا "امی" ہونا بھی ہے اور رب تبارک و تعالی نے قرآن مجید و فرقان حمید میں ایک جگہ نہیں بلکہ کٸی مقامات پر اپنے حبیب نبی کریم ﷺ کو امی کے خطاب سے...

🌻 ‎حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻

*🌻 حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻* *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 451 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* حضور والا رہنمائ فرمائیں کہ ھل اور  ہمزہ(الف) کے استعمال میں کیا فرق ہے یعنی ھل کہاں استعمال ہوگا  اور ہمزہ کہاں استعمال ہوگا  برائے کرم رہنمائی فرمائیں  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد اسمعیل اویسی ... *کادی پور سلطان پور یوپی انڈیا🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   ہمزہ اور ھل دونوں استفھام کے لیے آتے ہیں اور دونوں ابتداء کلام میں آتے ہیں دونوں جملہ اسمیہ پر بھی آتے ہیں اورجملہ فعلیہ پر بھی۔ لیکن دونوں کے درمیان چند طریقوں سے فرق بھی ہے 1️⃣ *ھل:* ایسے جملہ اسمیہ پر نہیں آتا جس کی خبر فعلیہ ہو اور ہمزہ کے لیے ایسی کوئی قید نہیں ہے لہذا *أَ زَیدٌ قَامَ* یا *أَقَامَ زَیدٌ* دونوں کہ سکتے ہیں اور *ھَل قَامَ زَیدٌ* تو کہ سکتے ہیں لیکن *ھَل...

🌻 ‎گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻

*🌻 گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻* *_________________(🖊)________________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 445 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* کیافرماتے ہیں علمائے اسلام اس مسئلہ کے بارے میں کہ؛ گاندھی کو مہاتما گاندھی بولنا ؟؟ بولنے والے پر حکم شرع کیا ہوگا دلیل کے ساتھ جواب عنایت فرمائیں....مہربانی ہوگی.......... *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* عثمان رضا ... *بلگام کرناٹک🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   گاندھی کو مہاتما کہکر بولنا جائز نہیں، صرف گاندھی جی کہا جائے۔  ✨ *امام اہلسنّت اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرّحمہ فرماتے ہیں کہ:* گاندھی خواہ کسی مشرک یا کافر یا بد مذہب کو مہاتما کہنا حرام اور سخت حرام ہے مہاتما کے معنی ہیں روح اعظم یہ وصف سیدنا جبریل امین علیہ الصلاة والسلام کا ہے مخالفان دین کی ایسی تعریف اللّٰہﷻ و رسولﷺ کو ایزا دینا ھے۔  📚 *( فتاوی رضویہ جلد٩ ص٢٨٥ )*        ...