🌻 کلمات کا مرفوع و منصوب و مجرور ہونےکی وجہ؟🌻
*---------------(🖊)---------------*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 651 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃﷲ وبرکاتہ*
*سوال:* یہ ہے کہ آمین یاربَّ العالمین پڑھناچاہئےیعنی کے لفظ رب پر زبر اور دوسرا عوام پڑھتی ہے ربُّ العالمین پڑھتی یہاں لفظ رب پر ضمہ ہے تو کیوں ہے صحیح ادائیکی کونسی ہے کیا اسکے معنی میں کوئی تغیر و تبدل لاحق تو نہیں ہوتا
جواب دے کر عند اللہ ماجور ہوں
*🔍الـمـسـتفتی؛ عبداللہ" رشیا🔎*
*◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*🔅وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته🔅*
*الجوابـــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *اولا* جان لیں جس کلمہ پرجو بھی حرکت {زبر و زیر و پیش} ہوتی ہے وہ اپنے عامل کے اعتبارسے ہوتی ہے! جیسے یاربَّ العٰلمین تو یہاں *رب* پر جو زبر ہے وہ حرف ندا یا کی وجہ سے ہے کیوں کہ منادیٰ مضاف منصوب ہوتا ہے، مثلا ، یاعبدَاللہ، یارسولَ اللہ، وغیرہ وغیرہ
👈🏻 *اور* جب صرف ربُّ العٰلمین ہوگا تو رب پر پیش ہی آۓگا اس لیے کہ رب خبر ہے اور قاعدہ ہے مبتدا اور خبر دونوں مرفوع ہوتے ہیں اور ربُّ العٰلمین میں جو لفظ رب ہے اسکا عامل ابتدا ہے اور ذلک اسم اشارہ مبتدا محذوف ہے اور مبتدا اور خبر کا عامل ابتدا ہوتا ہے جس کی وجہ سے مبتدا اور خبر دونوں مرفوع ہوا کرتے ہیں
📚 *( شرح جامی بحث اسم )*
اور ہاں ربِّ پر زیر بھی آسکتا ہے بشرطیکہ کلمہ رب سےقبل حرف جر ہو! مثلا من ربِّ العلمین
مذکورہ مثال میں لفظ رب پر جو زیر ہے وہ اپنے عامل حرف حرف جر کی وجہ سے! اور ہاں رب کو ساکن بھی پڑھا جاسکتا ہے جب اس پر وقف کیا جاۓ کیوں کہ وقف کرنےکی صورت میں حرکت ظاہر نہیں ہوتی!
*❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️*
*---------------(🖊)---------------*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*حضرت قاری و مولانا عبیداللہ حنفی رضوی بریلوی صاحب قبلہ، مقام، دھونرہ ضلع بریلی شریف یوپی*
*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+919458615292*
~︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗~
🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
~︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘~
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
*(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186*
*۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩*
*🌹 ١_ رَجب المرجب ١٤٤٤ھ بروز منگل*
تبصرے
ایک تبصرہ شائع کریں