نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

🌻 موت کی عدت کتنے دن کی ہوتی ہے اور عدت کہاں گزاے گی؟ 🌻

🌻 موت کی عدت کتنے دن کی ہوتی ہے اور عدت کہاں گزاے گی؟ 🌻
*---------------(🖊)---------------*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 662 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃﷲ وبرکاتہ* 
*سوال:* کیا فرماتے ہیں علمائے کرام و مفتیان عظام اس مسئلہ میں کہ
زید کے والد کا انتقال ہو گیا ہے
تو اب زید کی والدہ کی عدت کتنے دن کی ہوگی کہاں اور کیسے گزارے گی
برائے کرم تفصیل سے جواب عنایت فرمائیں۔  جزاک اللہ خیرا 
 *🔍الـمـسـتفتی؛ عبداللہ" حسن آباد🔎*
    *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*🔅وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته🔅*
*الجوابـــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *بیوہ* غیر حاملہ (جس کا شوہر مر گیا اور وہ حاملہ نہیں ہے اس) عورت کی عدت چار ماہ دس روز ہے۔ وہ عورت شوہر ہی کے گھر میں عدت گزارے اور عدت والی عورت کا بغیر کسی شرعی ضرورت کے گھر سے باہر نکلنا جائز نہیں، مگر جبکہ موت کی عدت ہو اور اس کے پاس کھانے وغیرہ کے اخراجات نہ ہو یا گھر سے باہر نکلے بغیر کام نہ چلے تو ایسی صورت میں شرعی حدود (پردے کا خاص خیال رکھ کر) گھر سے باہر جا سکتی ہے اور ملازمت کر سکتی ہے مگر رات اسی گھر میں گزارنا ضروری ہوگا۔ نیز عدت کے دوران ہر طرح کی زیب و زینت ترک کرنا بھی ضروری ہے
اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: *"وَٱلَّذِينَ يُتَوَفَّوْنَ مِنكُمْ وَيَذَرُونَ أَزْوَٰجًا يَتَرَبَّصْنَ بِأَنفُسِهِنَّ أَرْبَعَةَ أَشْهُرٍ وَعَشْرًا ۖ  (۲۳۴)"*  *ترجمہ:* اور تم میں جو مریں اور بیبیاں چھوڑیں وہ چار مہینے دس دن اپنے آپ کو روکے رہیں۔ 
📓 *( القرآن سورہ بقرہ پارہ ٢ )*
💫 *امام ابن کثیر (متوفیٰ 774ھ)* اس آیت کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ: عورتیں اپنے خاوند کے انتقال کے بعد چار ماہ دس دن عدت گزارے  خواہ ان سے مجامعت (ہمبستری) ہوئی ہو یا نہ ہوئی ہو۔ 
📚 *( تفسیر ابن کثیر جلد اول صفحہ 391 )*
✨ *امام دارمی (متوفیٰ 255ھ)* حدیث روایت کرتے ہیں: سیدہ ام عطیہ رضی اللہ عنہم نبی کریم ﷺ کا فرمان نقل کرتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا کہ کوئی بھی عورت کسی کی موت پر تین دن سے زیادہ سوگ نہیں کرے گی مگر شوہر کی موت پر چار ماہ دس دن سوگ کرے گی۔ 
📚 *( سنن دارمی جلد دوم صفحہ 94/ کتاب الطلاق )*
💫 *امام برہان الدین مرغینانی (متوفیٰ 593ھ)* فرماتے ہیں کہ: اور جس آزاد عورت کا خاوند (شوہر) مر جائیں تو اس کی عدت چار ماہ دس دن ہے‌، خواہ اس (عورت) سے جماع (ہمبستری) کیا گیا ہو یا نہ کیا گیا ہو۔ اور مطلقہ حاملہ و بیوہ حاملہ کی عدت کے متعلق فرماتے ہیں کہ: حاملہ عورت کی عدت وضع حمل ہے خواہ اس کے شوہر نے طلاق دی ہو یا مر گیا ہو خواہ عورت آزاد ہو یا لونڈی ہو بچے کی ولادت ہوتے ہی عدت ختم ہو جاۓ گی اگرچہ خاوند کے طلاق دینے یا شوہر کے مر جانے کے کچھ ہی دیر بعد پیدا ہو‌۔ 
📚 *( ہدایہ جلد دوم صفحہ 196/ باب العدت )*
        *❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️* 
*---------------(🖊)---------------*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*محمد شبیر احمد حنفی صاحب قبلہ، سمستی پور بہار*
_*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*_⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917352818007*
~︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗~
         🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
~︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘~
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
 *(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186* 
*۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩*
*🌹 ٢٩_ رَجب المرجب ؁١٤٤٤ھ بروز منگل*
 *عیسوی فروری/21/2/2023 )*🌹

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

🌻 ‎حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻

🌻 حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻 *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 491 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال:* کیا فرماتے علماء کرام و مفتیان شرع متین اس مسئلہ ذیل میں کہ، درود رضویہ میں ہے، صل الله على النبي ألامي و آله صل الله عليه و سلم صلوٰةً وّ سلاما عليك يا رسول الله صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم، جس میں لفظ امی کا کیا معنی ہوگا کچھ لوگ معاذ اللہ ان پڑھ کرتے ہے اس میں حضور اعلیٰ حضرت نے لفظ امی ہی کیوں استعمال کیا ؟ رہنمائی فرمائیں مہربانی ہوگی  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* پٹھان معین رضا خان ... *گجرات🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   بیشک ہمارے آقا حضور ﷺ "امی" ہیں اور اس میں کوئی عیب و نقصان نہیں بلکہ بے شمار معجزات میں سے ایک معجزہ آپ کا "امی" ہونا بھی ہے اور رب تبارک و تعالی نے قرآن مجید و فرقان حمید میں ایک جگہ نہیں بلکہ کٸی مقامات پر اپنے حبیب نبی کریم ﷺ کو امی کے خطاب سے...

🌻 ‎حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻

*🌻 حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻* *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 451 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* حضور والا رہنمائ فرمائیں کہ ھل اور  ہمزہ(الف) کے استعمال میں کیا فرق ہے یعنی ھل کہاں استعمال ہوگا  اور ہمزہ کہاں استعمال ہوگا  برائے کرم رہنمائی فرمائیں  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد اسمعیل اویسی ... *کادی پور سلطان پور یوپی انڈیا🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   ہمزہ اور ھل دونوں استفھام کے لیے آتے ہیں اور دونوں ابتداء کلام میں آتے ہیں دونوں جملہ اسمیہ پر بھی آتے ہیں اورجملہ فعلیہ پر بھی۔ لیکن دونوں کے درمیان چند طریقوں سے فرق بھی ہے 1️⃣ *ھل:* ایسے جملہ اسمیہ پر نہیں آتا جس کی خبر فعلیہ ہو اور ہمزہ کے لیے ایسی کوئی قید نہیں ہے لہذا *أَ زَیدٌ قَامَ* یا *أَقَامَ زَیدٌ* دونوں کہ سکتے ہیں اور *ھَل قَامَ زَیدٌ* تو کہ سکتے ہیں لیکن *ھَل...

🌻 ‎گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻

*🌻 گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻* *_________________(🖊)________________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 445 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* کیافرماتے ہیں علمائے اسلام اس مسئلہ کے بارے میں کہ؛ گاندھی کو مہاتما گاندھی بولنا ؟؟ بولنے والے پر حکم شرع کیا ہوگا دلیل کے ساتھ جواب عنایت فرمائیں....مہربانی ہوگی.......... *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* عثمان رضا ... *بلگام کرناٹک🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   گاندھی کو مہاتما کہکر بولنا جائز نہیں، صرف گاندھی جی کہا جائے۔  ✨ *امام اہلسنّت اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرّحمہ فرماتے ہیں کہ:* گاندھی خواہ کسی مشرک یا کافر یا بد مذہب کو مہاتما کہنا حرام اور سخت حرام ہے مہاتما کے معنی ہیں روح اعظم یہ وصف سیدنا جبریل امین علیہ الصلاة والسلام کا ہے مخالفان دین کی ایسی تعریف اللّٰہﷻ و رسولﷺ کو ایزا دینا ھے۔  📚 *( فتاوی رضویہ جلد٩ ص٢٨٥ )*        ...