🌻 سورہ رحمٰن کی دو آیتوں کی مختصر ترکیب-🌻
*---------------(🖊)---------------*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 671 )🌹*
*السلام علیکم ورحمۃﷲ وبرکاتہ*
*سوال:* وَّ یَبْقٰى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلٰلِ وَ الْاِكْرَامِ(27
وَّ یَبْقٰى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلٰلِ وَ الْاِكْرَامِ(27
تَبٰرَكَ اسْمُ رَبِّكَ ذِی الْجَلٰلِ وَ الْاِكْرَامِ(78)
سورة رحمن کی دو آیت ایک 27 اور دوسری 78 ذ کے اوپر زبر اور ذ کے اوپر زیر کیوں آٸی
اور کلمہ میں دُُرسول اللہ دوسرا آذان میں دً دو زبر سے دًرسول اللہ کیوں آیا؟
*🔍الـمـسـتفتی؛ مشتاق شاہین" یوپی🔎*
*◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*🔅وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته🔅*
*الجوابـــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *ویبقی* وجہ ربک ذوالجلال والاکرام میں ترکیب یوں ہوگی یبقی فعل، وجہ مضاف، رب مضاف الیہ مضاف، ک ضمیر مجرور متصل مضاف الیہ،وجہ مضاف اپنے مضاف الیہ سے مل کرموصوف،ذومضاف، الجلال معطوف علیہ، واٶ حرف عطف،الاکرام معطوف،معطوف علیہ اپنے معطوف سے مل کر مضاف الیہ ہوا ذو مضاف کا، ذو مضاف اپنے مضاف الیہ سے مل کرصفت ہوا وجہ موصوف کا،موصوف اپنی صفت سے مل کر فاعل ہوا یبقی فعل کا،
اس اعتبار سے یہاں ذو ہے وجہ موصوف کی صفت ہونے کی وجہ سے، تبارک اسم ربک ذی الجلال والاکرام اس آیت میں ذی ربک کی صفت ہونے کی وجہ سے حالت جر میں ہے موصوف کاجواعراب ہوگا وہی صفت کااعراب ہوگا دوسراسوال کہ کلمہ میں محمدٗ کے دال پر ضمہ ہے تو اس لیے کہ ترکیب میں مبتدا واقع ہو رہاہے اورکلمہ شھادت میں چونکہ ان ناصبہ لگاہے اس لیے محمداً کے دال پر زبر آیاہے کیونکہ ان اپنے اسم کو نصب کرتاہے۔
*❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️*
*---------------(🖊)---------------*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*حضرت مولانا محمد امتیاز حسین مشاہدی صاحب قبلہ، الجامعةالمصطفاٸیة مہراجگنج بہرائچ شریف یوپی۔*
_*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*_⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+919792311811*
~︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗~
🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
~︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘~
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
*(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
*https://wa.me/+917668717186*
*۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩*
*🌹 ٢١_ شعبان المعظم ١٤٤٤ھ بروز منگل*
تبصرے
ایک تبصرہ شائع کریں