نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

🌻 حضور نبی کریم ﷺ نسب شریف🌻

🌻 حضور نبی کریم ﷺ نسب شریف🌻
*---------------(🖊)---------------*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر  (713 )🌹*
*اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّٰـهِ وَبَرَكاتُهُ‎* 
*سوال:* کیا فرماتے ہیں علماء کرام و مفتیان عظام کہ موجودہ دور میں کچھ خطباء حضور نبی کریمﷺ کا نسب نامہ حضرت آدم علیہ السلام سے لیکر حضرت عبداللہ تک سناتے ہیں اسکی شرعی حیثیت کیا ہے؟ 
 *🔍الـمـسـتفتی؛ صائم رضا رضوی" کشن گنج بہار🔎*
    *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*🔅وَعَلَيْكُمُ السَّلَامْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكاتُهُ‎🔅*
*الجوابـــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *نبی کریم ﷺ* نے اپنا نسب شریف خود سے جناب معدبن عدنان تک شمار کرایا ہے!
اسکے آگے آپ نے سکوت فرمایاہے! اور وہ اسطریقے سے بیان فرمایاکہ میرے والد عبداللہ 
اِنکے والد عبدالمطلب
اِنکےوالد ھاشم
اِنکے والد عبدمناف
اِنکے والد قصی
اِنکے والد کلاب
اِنکے والد مرہ
اِنکے والد کعب
اِنکے والد لٶی
اِنکے والد غالب
اِنکے والد فہر
اِنکے والد مالک
اِنکے والد نضر
اِنکے والد کنانہ
اِنکے والد خزیمہ
اِنکے والد مدرکہ
اِنکے والد الیاس
اِنکے والد مضر
اِنکے والد نزار
اِنکے والد معد 
اِنکے والد عدنان
👈🏻 *یہ* اکیس (٢١) اسماء ہیں جو آپ ﷺ نے شمار کراۓ اس سے آگے آپ نے سکوت اختیار کیا! جیسا کہ حدیث شریف میں ہے۔۔ *"باب مبعث النبي صلی اللہ علیہ وسلم ، محمد بن عبد اللہ بن عبد المطلب بن ھاشم بن عبد مناف بن قصي بن کلاب بن مرة بن کعب بن لؤي بن غالب بن فھر بن مالک بن النضر بن کنانة بن خزیمة بن مدرکة بن إلیاس بن مضر بن نزار بن معد بن عدنان"* پھر حدیث اسی صفحہ ٧ کے آخیر میں ہے۔۔ *"عن ابن عباس ان النبیّ ﷺ کان اذا انتسب لم یجاوز فی نسبه معد بن عدنان!"* 
*💫حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما* سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ جب اپنا نسب شریف بیان فرماتے تھے تو جناب عدنان سے تجاوز نہ فرماتے یعنی عدنان پر رک جاتے اس سے آگے بیان نہ فرماتے!
📚 *( صحیح البخاری ، المجلدالاول ، باب بنیان الکعبة ، ص٥٤٣ / مجلس برکات )*
✨ *اور امام علامہ شیخ احمدبن* محمد قسطلانی متوفی ٩٢٣ھ نے بھی اتنے ہی اسماء تحریر فرماتے ہوۓ لکھتےہیں (الوقوف بالنسب عندعدنان) 
*"قال ابن دحیة اجمع العلماء والاجماع حجة علی ان رسول اللہ ﷺ انما انتسب إلی عدنان ولم یتجاوزہ انتھیٰ"* یعنی ابن دحیہ کہتے ہیں کہ علماء اکابرین کا اجماع ہے اور اجماع حجت ہے کہ جب نبی کریم ﷺ کا نسب بیان کیا جاۓ تو جناب عدنان سے تجاوز نہ کیا جاۓ!
📚 *( المواہب اللدنیة ، المجلدالاول ، ص ٩٤ / بیروت لبنان )* 
اور اتنے ہی اسماء حضرت شیخ عبدالحق محدث دھلوی رحمہ اللہ نے ،، مدارج النبوت ،، بیان فرماۓہیں!
⬅️ *لہٰذا* صورت مسٶلہ میں حضورﷺ کا نسب حضرت عبداللہ سے حضرت عدنان تک ہی  بیان کیا جاۓ اس سے آگے بیان کرنا بے احتیاطی و جرأت مندی فی النقل ہے! 
ہاں علم تاریخ و سیر میں اختلافِ روایات بکثرت ہیں! پس اگر کوئی بطورِ اختلافِ روایات حوالوں سے مزین کر کے مزید بیان کرتا ہے تو اسے اس نقل کی بھی اجازت شرعاً ہوگی! مقولۂ مشہورہ ہے "نقلِ کفر کفر نباشد"
اس لئے غیر محتاط اور غیر عالم کو وعظ کہنا حرام ٹھہرایا گیا ہے کہ وہ خود مستند نہیں تو اس کی بات مستند کیوں کر ہوگی ؟
👈🏻 *لہٰذا* حضور کے نسب کے بیان میں معد بن عدنان تک جانا مستند ہے اور آگے کا ذکر حوالوں سے ہو تو جائز و درست ورنہ غیر مستند و مشکوک ہی ہوگا جسے نقل و روایت میں بے احتیاطی اور جرات فی النقل ہی کہا جائے گا! 
        *❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️* 
*---------------(🖊)---------------*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*حضرت قاری و مولانا عبیداللہ حنفی رضوی بریلوی صاحب قبلہ، مقام، دھونرہ ضلع بریلی شریف یوپی*
*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*⬇️⬇️⬇️
*📱+919458615292*
*✅✅✅ الجواب صحیـح والمجیــب نجیــــح خلیفہ حضور تاج الشریعہ حضرت علامہ ومولانا الشاہ مفتی سید شمس الحق برکاتی مصباحی صاحب قبلہ دامت برکاتہم القدسیہ*
*✅✅✅ الجواب صحیـح والمجیــب نجیــــح حضرت علامہ مفتی تاج محمد صاحب قبلہ واحدی بلرامپوری*
لہٰذا کوئی بھی  خطیب از حضرتِ آدم علیہ السلام تاحضرت عبداللہ رضی اللہ عنہ بلا حوالہ بیان کرتا ہے تو فوری طور پر اس سے حوالہ طلب کریں 
ورنہ رجوع کریں! 
*✅✅✅ الجواب صحیـح والمجیــب نجیــــح حضرت علامہ مفتی جابرالقادری صاحب قبلہ جمشیدپوری*
~︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗~
         🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
~︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘~
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
 *(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
📱 *+917668717186* 
*۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩*
*🌹 ٢٦_ محرم الحرام ؁١٤٤٥ھ    بروز پیر*
 *عیسوی جولائی/14/8/2023 )*🌹

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

🌻 ‎حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻

🌻 حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻 *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 491 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال:* کیا فرماتے علماء کرام و مفتیان شرع متین اس مسئلہ ذیل میں کہ، درود رضویہ میں ہے، صل الله على النبي ألامي و آله صل الله عليه و سلم صلوٰةً وّ سلاما عليك يا رسول الله صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم، جس میں لفظ امی کا کیا معنی ہوگا کچھ لوگ معاذ اللہ ان پڑھ کرتے ہے اس میں حضور اعلیٰ حضرت نے لفظ امی ہی کیوں استعمال کیا ؟ رہنمائی فرمائیں مہربانی ہوگی  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* پٹھان معین رضا خان ... *گجرات🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   بیشک ہمارے آقا حضور ﷺ "امی" ہیں اور اس میں کوئی عیب و نقصان نہیں بلکہ بے شمار معجزات میں سے ایک معجزہ آپ کا "امی" ہونا بھی ہے اور رب تبارک و تعالی نے قرآن مجید و فرقان حمید میں ایک جگہ نہیں بلکہ کٸی مقامات پر اپنے حبیب نبی کریم ﷺ کو امی کے خطاب سے...

🌻 ‎حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻

*🌻 حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻* *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 451 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* حضور والا رہنمائ فرمائیں کہ ھل اور  ہمزہ(الف) کے استعمال میں کیا فرق ہے یعنی ھل کہاں استعمال ہوگا  اور ہمزہ کہاں استعمال ہوگا  برائے کرم رہنمائی فرمائیں  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد اسمعیل اویسی ... *کادی پور سلطان پور یوپی انڈیا🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   ہمزہ اور ھل دونوں استفھام کے لیے آتے ہیں اور دونوں ابتداء کلام میں آتے ہیں دونوں جملہ اسمیہ پر بھی آتے ہیں اورجملہ فعلیہ پر بھی۔ لیکن دونوں کے درمیان چند طریقوں سے فرق بھی ہے 1️⃣ *ھل:* ایسے جملہ اسمیہ پر نہیں آتا جس کی خبر فعلیہ ہو اور ہمزہ کے لیے ایسی کوئی قید نہیں ہے لہذا *أَ زَیدٌ قَامَ* یا *أَقَامَ زَیدٌ* دونوں کہ سکتے ہیں اور *ھَل قَامَ زَیدٌ* تو کہ سکتے ہیں لیکن *ھَل...

🌻 ‎گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻

*🌻 گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻* *_________________(🖊)________________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 445 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* کیافرماتے ہیں علمائے اسلام اس مسئلہ کے بارے میں کہ؛ گاندھی کو مہاتما گاندھی بولنا ؟؟ بولنے والے پر حکم شرع کیا ہوگا دلیل کے ساتھ جواب عنایت فرمائیں....مہربانی ہوگی.......... *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* عثمان رضا ... *بلگام کرناٹک🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   گاندھی کو مہاتما کہکر بولنا جائز نہیں، صرف گاندھی جی کہا جائے۔  ✨ *امام اہلسنّت اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرّحمہ فرماتے ہیں کہ:* گاندھی خواہ کسی مشرک یا کافر یا بد مذہب کو مہاتما کہنا حرام اور سخت حرام ہے مہاتما کے معنی ہیں روح اعظم یہ وصف سیدنا جبریل امین علیہ الصلاة والسلام کا ہے مخالفان دین کی ایسی تعریف اللّٰہﷻ و رسولﷺ کو ایزا دینا ھے۔  📚 *( فتاوی رضویہ جلد٩ ص٢٨٥ )*        ...