نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

🌻 ایک مشت داڑھی واجب یا سنت؟🌻

🌻 ایک مشت داڑھی واجب یا سنت؟🌻
*---------------(🖊)---------------*
*🌹 ســــوال نــمــبــــــر  (713 )🌹*
*اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّٰـهِ وَبَرَكاتُهُ‎* 
*سوال:* کیا فرماتے ہیں علمائے کرام ومفتیان عظام اس مسئلہ کے بارے میں کہ ایک مشت داڑھی رکھنا سنت ہے یا واجب حوالے کے ساتھ مدلل جواب  دیں مہربانی ہوگی
 *🔍الـمـسـتفتی؛ محمد ذاکر حسین رضوی" کٹیہار بہار🔎*
    *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆*
*🔅وَعَلَيْكُمُ السَّلَامْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكاتُهُ‎🔅*
*الجوابـــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*
⬅️ *ایک* مشت داڑھی رکھنا رکھنا واجب ہے جسکا ثبوت ہمیں متعدد حدیث طیبہ و معتبر و مستند کتب فقہ سے ملتا ہے ،،
بخاری شریف میں ہے ، *"حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مِنْهَالٍ ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ زُرَيْعٍ ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ زَيْدٍ ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ نَافِعٍ ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ خَالِفُوا الْمُشْرِكِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَفِّرُوا اللِّحَى وَأَحْفُوا الشَّوَارِبَ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ ابْنُ عُمَرَ إِذَا حَجَّ أَوِ اعْتَمَرَ قَبَضَ عَلَى لِحْيَتِهِ فَمَا فَضَلَ أَخَذَهُ."*
👈🏻 *ترجمہ:* ہم سے محمد بن منہال نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے یزید بن زریع نے، انہوں نے کہا ہم سے عمر بن محمد بن زید نے بیان کیا، ان سے نافع نے اور ان سے عبداللہ بن عمر رضی اللہ تعالٰی عنہ نے کہ  نبی کریم  ﷺ  نے فرمایا   تم مشرکین کے خلاف کرو، داڑھی چھوڑ دو اور مونچھیں کترواؤ۔   عبداللہ بن عمر رضی اللہ تعالٰی عنہ جب حج یا عمرہ کرتے تو اپنی داڑھی  (ہاتھ سے)  پکڑ لیتے اور (مٹھی)  سے جو بال زیادہ ہوتے انہیں کتروا دیتے،،
📚 *( صحیح البخاری کتاب اللباس حدیث 5298 )*
یہی حدیث دیگر کتب حدیث میں بھی موجود ہے ،،
📚 *( صحیح مسلم/ سنن ترمذی / سنن نسائی/ سنن ابو داؤد/ مسند احمد )*
⬅️ *تبصرہ :* داڑھی بڑھانے میں کسی کا اختلاف نہیں لیکِن داڑھی کی حد میں کچھ علمائے کرم نے اختلاف کیا ہے انکا کہنا ہے کہ داڑھی ایک مشت رکھنا واجب نہیں بلکہ مستحب ہے ، میں ان سے کہنا چاہتا ہوں جب داڑھی بڑھانے کا حکم متعدد حدیث پاک میں ہے اور حدیث پاک میں امر کا صیغہ استعمال ہوا ہے اہل علم پر واضح ہے کہ امر کا صیغہ وجوب کے لئے ہے ، جب یہ ثابت ہو گیا کہ داڑھی بڑھانا واجب تو کتنا بڑھانا واجب  ہے ؟ یہ ہم سے زیادہ روایت کرنے والا جانتا ہے ،  اور مذکورہ حدیث میں راوی کا عمل موجود ہے کہ آپ اپنے داڑھی کو ہاتھ میں پکڑتے اور ایک مشت سے زائد کاٹ لیتے تھیں ، اب جب راوی کا عمل خود بتا رہا کہ ایک مشت داڑھی رکھنا واجب ہے تو پھر اپنا دماغ لگانے سے کیا فائدہ؟ ، لہٰذا مذکورہ حدیث اور عبد اللہ بن عمر رضی اللہ عنہ کے عمل سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ داڑھی ایک مشت رکھنا واجب ہے ،، یہی مؤقف ہمارے فقہائے احناف کا ہے ،
💫 *شیخ عبد الحق محدث دہلوی رحمۃ اللہ علیہ مشکوٰۃ المصابیح کی شرح میں تحریر فرماتے ہیں ،،*
👈🏻 *ترجمہ :* داڑھی ایک مشت رکھنا واجب ہے اور جن فقہائے کرام نے ایک مشت داڑھی رکھنے کو سنت قرار دیا ( تو وہ اس وجہ سے نہیں کہ ان کے نزدیک واجب نہیں بلکہ اس وجہ سے کہ) یا تو سنت سے مراد دین کا چالو کیا راستہ ہے یا اس وجہ سے کی اسکا ثبوت سنت نبوی سے ہے جیسا کہ نماز عید کو سنت کہا جاتا ہے ،، 
📚 *( اشعۃ اللمعات شرح مشکوٰۃ جلد 2 صفحہ 212 )*
ایسا ہی درج ذیل کتب فقہ میں ہے
📚 *( فتاویٰ فقیہ ملت جلد 1 صفحہ 127 )*
📚 *( بہار شریعت جلد 3 حصہ 16 صفحہ 197 )*
📚 *( قانون شریعت حصہ دوم 280 )*
        *❣️واللّٰہ تعالیٰ اعلم بالصواب❣️* 
*---------------(🖊)---------------*
*✒کتبــــــــــــــــــــــہ*👇
*محمد فردوس رضا مصطفائی صاحب قبلہ، خادم التدریس مدرسہ اھل سنت غوثیہ مارواڑی کل کولکاتا*
_*رابـــطـــہ نـــــمــــبــــــر*_⬇️⬇️⬇️
*+919470256468*
*✅✅✅ الجواب صحیـح والمجیــب نجیــــح حضرت علامہ و مولانا ضیاءالحق نقشبندی حمیدی صاحب قبلہ ،خطیب و امام مسجد غوثیہ لوہتہ بنارس یوپی الہند*
~︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗︗~
         🌻 _*اســــمٰـــعـــــیـــلـــی گـــروپ*_ 🌻
~︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘︘~
*الـــمــشـــتــہـر*
*بانـی اســـمٰــعــیـلی گــروپ مـــقـــیـم احـــمـــد اســـمٰــعــیـلی*
 *(مــحـــمــود پــور لــوہــتـــہ بـنارس)*
*شــامـــل ہـــونـــے کـــے لـیئـــے رابـطــہ کـــریـں*
*رابـطـــہ نـمـبـــــر*⬇️⬇️⬇️
📱 *+917668717186* 
*۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩*
*🌹٤_ صفر المظفر ؁١٤٤۵ھ بروز منگل*
 *عیسوی اگست/22/8/2023 )*🌹

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

🌻 ‎حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻

🌻 حضور ﷺ کے لئے امی کا لقب کیوں اور امی کا معنی کیا ہے ؟🌻 *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 491 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال:* کیا فرماتے علماء کرام و مفتیان شرع متین اس مسئلہ ذیل میں کہ، درود رضویہ میں ہے، صل الله على النبي ألامي و آله صل الله عليه و سلم صلوٰةً وّ سلاما عليك يا رسول الله صلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم، جس میں لفظ امی کا کیا معنی ہوگا کچھ لوگ معاذ اللہ ان پڑھ کرتے ہے اس میں حضور اعلیٰ حضرت نے لفظ امی ہی کیوں استعمال کیا ؟ رہنمائی فرمائیں مہربانی ہوگی  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* پٹھان معین رضا خان ... *گجرات🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   بیشک ہمارے آقا حضور ﷺ "امی" ہیں اور اس میں کوئی عیب و نقصان نہیں بلکہ بے شمار معجزات میں سے ایک معجزہ آپ کا "امی" ہونا بھی ہے اور رب تبارک و تعالی نے قرآن مجید و فرقان حمید میں ایک جگہ نہیں بلکہ کٸی مقامات پر اپنے حبیب نبی کریم ﷺ کو امی کے خطاب سے...

🌻 ‎حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻

*🌻 حروف استفہام میں سے أ (ہمزہ) اور ھل کے درمیان استعمال میں کیا فرق ہے؟🌻* *_________________(🖊)_______________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر  ( 451 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* حضور والا رہنمائ فرمائیں کہ ھل اور  ہمزہ(الف) کے استعمال میں کیا فرق ہے یعنی ھل کہاں استعمال ہوگا  اور ہمزہ کہاں استعمال ہوگا  برائے کرم رہنمائی فرمائیں  *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* محمد اسمعیل اویسی ... *کادی پور سلطان پور یوپی انڈیا🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   ہمزہ اور ھل دونوں استفھام کے لیے آتے ہیں اور دونوں ابتداء کلام میں آتے ہیں دونوں جملہ اسمیہ پر بھی آتے ہیں اورجملہ فعلیہ پر بھی۔ لیکن دونوں کے درمیان چند طریقوں سے فرق بھی ہے 1️⃣ *ھل:* ایسے جملہ اسمیہ پر نہیں آتا جس کی خبر فعلیہ ہو اور ہمزہ کے لیے ایسی کوئی قید نہیں ہے لہذا *أَ زَیدٌ قَامَ* یا *أَقَامَ زَیدٌ* دونوں کہ سکتے ہیں اور *ھَل قَامَ زَیدٌ* تو کہ سکتے ہیں لیکن *ھَل...

🌻 ‎گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻

*🌻 گانـدھی کو مہـاتمـا کہنـا شرعاً درست ہے یا نہیں ؟🌻* *_________________(🖊)________________* *🌹 ســــوال نــمــبــــــر ( 445 )🌹* *السلام علیکم ورحمۃ ﷲ وبرکاتہ*   *سوال :* کیافرماتے ہیں علمائے اسلام اس مسئلہ کے بارے میں کہ؛ گاندھی کو مہاتما گاندھی بولنا ؟؟ بولنے والے پر حکم شرع کیا ہوگا دلیل کے ساتھ جواب عنایت فرمائیں....مہربانی ہوگی.......... *🌹الــمــســـتــفــتــی🌹* عثمان رضا ... *بلگام کرناٹک🔷* *◆ـــــــــــــــــــــ✅🔷✅ــــــــــــــــــــــ◆* *وعلیکم السلام ورحمة ﷲ وبركاته* *الجوابـــــــــــــــــــــ ... !!! بعون الملک الوھاب*   گاندھی کو مہاتما کہکر بولنا جائز نہیں، صرف گاندھی جی کہا جائے۔  ✨ *امام اہلسنّت اعلی حضرت فاضل بریلوی علیہ الرّحمہ فرماتے ہیں کہ:* گاندھی خواہ کسی مشرک یا کافر یا بد مذہب کو مہاتما کہنا حرام اور سخت حرام ہے مہاتما کے معنی ہیں روح اعظم یہ وصف سیدنا جبریل امین علیہ الصلاة والسلام کا ہے مخالفان دین کی ایسی تعریف اللّٰہﷻ و رسولﷺ کو ایزا دینا ھے۔  📚 *( فتاوی رضویہ جلد٩ ص٢٨٥ )*        ...